Blauw haar

Deze prachtige foto is een campagnefoto van het cosmeticamerk Illamasqua. Deze foto viel me om verschillende redenen op en één daarvan was: Het Haar.

Het Haar van het model is de perfecte kleur blauw. Niet te blauw, met een beetje een groene tint. Ik vind het kapsel echt geweldig. Het is dat het me teveel werk is om mijn weerbarstige soms-licht-krullende-soms-steile-altijd-pluizende haar elke dag te krullen en pruiken zo erg jeuken, anders zou ik ook wel zo’n kapsel willen.

Ook deed de foto me denken aan mijn rap naderende modellensessie. Yep. Ik ben een poos geleden door mijn kapper gevraagd model te zijn voor een kapperswedstrijd. De 23e is het zover. Ik ga geknipt, geverfd, opgemaakt, aangekleed en gefotografeerd worden. SPANNEND. Ik weet in ieder geval dat ik krullen krijg, misschien wel net zo mooi als de bovenstaande (:

5 Reacties op “Blauw haar

Geef een reactie

