Fotoshoot: behind the scenes

Ha, eindelijk een blog over de fotoshoot!

Drieëntwintig april was ik uitgenodigd voor een fotoshoot van mijn kapper – Team Harry Hummel –  in Joure. De shoot was voor een onderlinge wedstrijd en het thema was ‘Make a Statement’. Mijn haar werd gekleurd en geknipt door Harry zelf en ik werd opgemaakt door Sandra. De zeventiende werd mijn haar geprepareerd. Hier is een (beetje een sneue) foto van mijn haar au naturelle, gemaakt toen ik onderweg was naar mijn verfsessie:

In de verf!

En toen zat ik maandag de drieëntwintigste om kwart over zeven ’s ochtends in de kappersstoel! De ene kant van mijn haar werd in een enorme bos krullen omgetoverd en daarna kreeg ik bosnimfen (want ik werd een bosnimf!) make-up op. Dit was het resultaat:

Woohoo!

Vervolgens reden we in de auto naar het bos, waar ik in een mini-jurkje en op blote voeten in/naast een sloot werd geplaatst. Dat was best koud.

Ik kroop tussen de takken…
en hing aan de bomen.Foto’s bekijken:Ondanks dat het koud was, was het een hele leuke ervaring! Ik vond het ook leuk om eens zo heftig opgemaakt te zijn. En ik heb nu een superflitsend gekleurd kapsel :D

Dertig mei is de uitslag en ik hoop natuurlijk dat Harry, Sandra en ik gewonnen hebben!

2 Reacties op “Fotoshoot: behind the scenes

  1. Pingback: And the winner is… | From the yellow windows of the last train.·

Geef een reactie

