And the winner is…

Ik blogde eerder al over mijn fotoshoot van een tijdje geleden. Toen vertelde ik ook dat de uitslag op 30 mei zou zijn. ’s Avonds kreeg ik een smsje van Harry de kapper. Ik had gewonnen! Ik was er een beetje beduusd van.

Zaterdagochtend stond er een klein welkomsteam op me te wachten. Ik kreeg deze ingelijste foto (de winnende foto!) als cadeau, plus een pakje met twee paar sokken – omdat ik het zo koud had gehad. Tijdens het uitzoeken van de foto’s was erg zichtbaar dat ik grauwblauw was van de kou :p

Ik vind de foto erg mooi en ik vind ook dat ik duidelijk iets bosnimfigs uitstraal. Natuurlijk is de foto niet perfect, maar ik ben dan ook niet Holland Next Top Model (: Ik vind het trouwens wel bijzonder dat mijn heftige haarkleur en make-up behoorlijk weggevallen op de foto. Dat viel ons tijdens de shoot ook al op. Het groen van de bomen en struiken lijkt het wel te absorberen. (Alleen maar handig voor een schichtige bosnimf natuurlijk).

Ik heb ook nog de foto’s van de andere deelnemers gezien. Dat was leuk! Ik ben achteraf wel heel erg blij dat ik niet in de studio hoefde te poseren, want ik had me echt geen raad geweten met mijn houding. Ik zag dat sommige meisjes op de andere foto’s daar ook moeite mee hadden.

In ieder geval: yay! Zo zit je op de kappersstoel en zo win je een fotoshoot ^^

4 Reacties op “And the winner is…

Geef een reactie

