Windowshoppen

Ik lijd momenteel aan iets wat veel mensen zullen herkennen. Het is lastig om een korte definitie te geven, maar ik zal het proberen te omschrijven. Je zou het het ‘wat-je-niet-hebben-kunt-wil-je-juist-hebben’-fenomeen kunnen noemen. Of: stel je gaat op vakantie naar Hongarije (zoals ik) en je bent daarvoor aan het sparen (zoals ik), want festivals en vakanties zijn toch behoorlijk duur (dat is een feit). Dan gebeurt het vaak dat je opeens OVERAL leuke dingen ziet, waar je behoorlijk hebberig van wordt (zoals ik). Je veroorlooft jezelf een paar keer te gaan shoppen (een paar kan nog wel), maar daarna is het de bedoeling dat alle overgebleven euro’s weer in de tot spaarpot gepromoveerde jampot gaan. Dus, wat doe je dan? Dan ga je windowshoppen via internet en maak je een wishlist, waar je lekker naar kunt kijken. En dat is precies wat ik deed:

(Weten waar iets vandaan komt? Klik op de afbeelding)

  •  Dat ik van glitter op mijn nagels houd, wist ik allang, maar de laatste tijd vind ik schoenen met glitter ook helemaal geweldig. Ik heb de sandaaltjes al zien staan in de winkel en denk dat ik ze volgende keer Invito voorbijloop misschien toch maar ga passen. Je weet maar nooit, soms past maat 42 opeens!
  • Jurken! Ik geloof dat mijn favoriete zomerkledingstuk toch echt wel een jurk is. Jurken zijn simpel, jurken zijn luchtig, jurken zijn leuk. Vooral die blauwgroene jurk vind ik prachtig.
  • Ik had het fantastische idee om een oude broek om te toveren tot spijkershort, maar ik vergat twee dingen: 1. ik vind het doodeng om in kleding te knippen en 2. die spijkerbroek ging weg omdat hij niet lekker én niet flatterend zat.
  • Toen ik de swatches zag van de nieuwe China Glaze Summer Neons collectie, wist ik dat ik daar een paar van wilde. Nodig had. Ik bedoel, neons zijn superzomers, toch? En aangezien ik al weken geen nagellak heb gekocht (oké, één voor een euro en één als cadeau voor iemand anders), vind ik dat ik binnenkort wel een paar mooie neonlakjes aan mag schaffen.
  • Ik vind Acqua di Gioia zoooooo’n lekker luchtje! Ik kreeg er ooit een sample van bij Douglas en sindsdien twijfel ik steeds of ik bijna vijftig euro over heb voor een flesje parfum. Tot nu toe heb ik de verleiding kunnen weerstaan..

Zo, mijn materialistische wensen zijn ook weer gedeeld (: Zijn er nog meer mensen met een wishlist?

Geef een reactie

