Day 17 & 18: glitter & half moons

Yay, glitter! Ik houd van glitter, dus dit was een leuk thema. Ik probeerde verschillende soorten en combinaties glitter uit, maar uiteindelijk koos ik voor deze paarsblauwe manicure:

(Sorry voor de slijtage; ik was vergeten meteen foto’s te maken ):)

Ik vond de kleuren van deze manicure (paars, blauw en roze) heel erg goed bij elkaar passen. Over de glitters heen zat nog een laagje multichrome lak, die van blauw naar roze naar paars loopt. Het is op deze foto’s niet echt goed zichtbaar, maar in het echt viel het wel op.

Anyway, hiervoor gebruikte ik als basiskleur OPI – Russian Navy. Daaroverheen twee laagjes van Essence – Troy en als laatste Catrice – Return of Space Cowboys + base- en topcoat.

Vervolgens: half moons. Sorry voor de niet-scherpe foto’s. Ik kwam er pas achter dat ze vreselijk onscherp waren toen ik ze uploadde..

Half moons, dus. Ziet er altijd ontzettend classy uit, vind ik. Ik droeg dit met plezier.

De donkerblauwe lak is Sephora – My Favorite Jeans en de bronskleurige lak is Catrice – In The Bronx + natuurlijk base- en topcoat.

Nu ben ik benieuwd naar jouw favoriete glitternagellak! (onder het mom van ‘Je kunt nooit genoeg glitternagellak hebben’)

Een Reactie op “Day 17 & 18: glitter & half moons

Geef een reactie

