Wandeling

Sinds kort trekken Tim en ik regelmatig onze wandelschoenen aan (figuurlijk dan, want ik heb niet eens officiële wandelschoenen) en gaan we op pad in Groningen. Het is leuk om samen delen van Groningen te ontdekken waar we nog nooit zijn geweest – en om eerlijk te zijn is dat een heel groot deel. Op één of andere manier loop en fiets je gauw geijkte paden. Het is daarom leuk om nieuwe parken, paadjes en hofjes te ontdekken, soms op nog geen vijf minuten bij ons huis vandaan!

Vandaag ontdekte ik dat er vlakbij Station Noord een vrij grote begraafplaats is waar oorlogsslachtoffers liggen begraven. Ik vind begraafplaatsen vaak erg mooi om op rond te wandelen, – hier en daar stenen bekijken – maar helaas was het hof al gesloten. Er liep wel een mooi paadje omheen, waar ik langs ben gelopen. Een paar foto’s:

Postcrossing kaarten op de bus doen.

Antiekwinkeltje met supermooie spulletjes! Ik vind de parfumverstuiver heel erg mooi en de kaptafel waar alles op staat was echt prachtig!

En dan, het leukste van wandelen in Groningen: KATTEN!

Deze kat was groot. Volgens mij was hij de koning van de buurt.

Deze kat durfde namelijk nauwelijks dichterbij te komen!

Super awesome rode kat!

Geef een reactie

