Op vakantie geweest!

Hoera! Ik ben met Tim op vakantie naar Boedapest geweest!

Ik heb 23498749802 foto’s gemaakt, die ik allemaal nog moet sorteren – een klusje waar ik momenteel niet heel veel tijd voor heb, omdat ik bezig ben om mijn scriptie voor 1 september af te krijgen. Dus! Hier zijn eerst wat Instagramfoto’s.

Het parlementsgebouw van Boedapest. Zowel overdag als ’s avonds zeer indrukwekkend. Funfact: grootste parlementsgebouw ter wereld.

Uitzicht vanuit onze kamer op vijf hoog in Pest. We huurden deze kamer van een local, genaamd Tibor. Funfact: het gebouw waar Tibor woont (en de tig gebouwen daarnaast) waren vroeger bedoeld als woonruimtes voor hooggeplaatste legermensen.

Met Tibor en zijn vrienden gingen we op de fiets naar Lake Luppa. Een oude (steen?)groeve waar nu twee prachtige meertjes waren, met heel helder turquoise water. Funfact: ik ben niet heel goed in steentjes over water ketsen.

Toen gingen we naar Sziget, een week muziekfestivalextravaganza op een groot eiland in de Donau! Funfact: Sziget is super fun! (behalve als je heel heel erg buikpijn hebt)

Stay tuned voor meer foto’s en vakantieverhalen ^^

Geef een reactie

