Day 19: galaxies

En we gaan weer vrolijk door met de 31 Day Challenge. Ik verheugde me al vanaf het begin op dag negentien. Ik vind galaxy nails erg leuk om te maken. Het leuke aan dit soort nagels vind ik altijd dat het er ingewikkeld uitziet, maar het eigenlijk alleen bestaat uit verschillende kleuren voorzichtig over en langs elkaar heen deppen. Plaats een paar kleine en grote witte stipjes en tadaaa! – galaxy nails. Hier kun je trouwens mijn eerste poging zien.

En hier is ie dan: mijn eigen universum manicure.

(Foto’s van nagels maken is een prima manier om onder het werken aan een masterscriptie uit te komen)

Je zou het misschien niet zeggen, maar de volgende kleuren heb ik allemaal gebruikt voor iedere nagel. De vele tinten blauw zijn gebruikt om extra diepte te geven, hoewel dit niet echt goed zichtbaar is op de foto’s. Ook niet voor de mensen die vluchtig naar mijn nagels kijken. Dat soort precisiewerk doe ik eigenlijk alleen voor mezelf (;Van links naar rechts:
BeYu – 381, Essence – Cool And The Gang, H&M – Blue My Mind, Hema – ?, NYC – High Line Green, Hema – 82, Catrice – Hot Or Not?, Essence – On The Bright Side, Hema – 76, Essence – Hello Holo
In het midden:
Essence – Ticket To The Show (basiskleur) & Front Row Or Backstage?
Kleancolor – White
(en natuurlijk topcoat en basecoat)

Mocht je geen idee hebben hoe je een klein universempje op je nagels maakt, deze tutorial is heel erg duidelijk en gebruik ik voornamelijk om mijn kleuren uit te kiezen.

6 Reacties op “Day 19: galaxies

Geef een reactie

