Day 21: inspired by a color

Dit vond ik een vervelende challenge. Inspired by a color? Hmm. Uiteindelijk besloot ik dat ik me zou laten inspireren door turquoise – één van mijn lievelingskleuren. Deze foto gebruikte ik als bron voor mijn manicure:

bron 

Zoals ik al zei was ik niet zo enthousiast over deze challenge. Ik was niet tevreden met de ‘adertjes’ van de steen, de foto’s wilden niet goed lukken (vandaar ook maar één redelijke foto) en de nagellak bladderde na twee minuten spontaan van mijn wijsvinger af. Niet zo’n succes dus.

Maar, de turquoise basiskleur is wel prachtig. Het is één van mijn lievelingslakken: Bella van Essence. De ‘adertjes’ zijn gemaakt met een zwarte striper van Claire’s en de gouden accenten zijn óf In The Bronx óf Amazonian Gold van Catrice. (Note to self: schrijf dat soort dingen even op). En base- en topcoat natuurlijk.

Goed, op naar dag tweeëntwintig!

2 Reacties op “Day 21: inspired by a color

Geef een reactie

