Day 23: inspired by a movie

Dit was de enige dag van de challenge waarvan ik vanaf het begin wist wat voor ontwerp ik wilde maken. Sinds ik deze nagels van Kelly-Anne zag, was ik van plan om ook UP-nagels te maken. En deze dag – inspired by a movie – leende zich daar perfect voor!

Tadaaa! Heel veel ballonnen en een schattig huisje! Ik was lichtelijk geïntimideerd door de verwachte moeilijkheidsgraad van deze nagels, maar het viel me alleszins mee! Het was natuurlijk wel een priegelwerkje, maar veel minder moeilijk dan ik had gedacht.

Oh, en hier is voor de verandering ook eens mijn rechterhand! (Het huisje was eerst mooier, totdat er een enorme blob witte nagellak van mijn striper afdrupte – precies op het dak. Balen.)

Ik gebruikte behoorlijk wat nagellak om deze kleurrijke nagels te krijgen. Voor het huisje en de lucht:

Essence – What Do U Think?, Essence – Mellow Yellow (versie 1), Essie – Bikini So Teeny (prachtige kleur!), Essence – Very Diva, Essence – Black Is Back, Hema – 09, Kleancolor – White. Niet afgebeeld: witte en zwarte striper van DA.

Voor de ballonnen:

Catrice – Bloody Mary To Go, Catrice – MAN, GO Tango, NYC – High Line Green, Essence – Sunshine 4ever, Catrice – Hot Or Not?, H&M – Blue My Mind. En een witte striper.

Nu ik eindelijk deze mentale hindernis overwonnen heb, kan ik vol goede moed beginnen aan dag 24: inspired by a book (:

2 Reacties op “Day 23: inspired by a movie

Geef een reactie

