Random NOTD

Hallo blog, sorry dat ik je heb verwaarloosd! Ik heb het de laatste tijd zo druk met stage, colleges, verslagen maken (en soms ook met niksdoen) dat het bloggen erbij in schoot. Ik heb al wel heel veel concepten klaarstaan, dus ik hoop de komende tijd meer te posten (:

Hier zijn alvast een paar random NOTD (nail of the day) van de afgelopen tijd, die ik eerder al op Instagram heb gepost.

(Nu moet ik weer denken aan dat grapje dat Tim laatst vertelde: hoeveel weegt een hipster? EΓ©n Instagram. HA! Ik vind ‘m grappig (: Anyway, nagels!)

Stiekem is deze NOTD van heel lang geleden, namelijk afgelopen zomer. Ik kwam ‘m toevallig tegen toen ik foto’s sorteerde. Ik denk dat ik mijn potje van Essence Mrs en Mr Glitter maar weer eens op moet zoeken, want zwarte glitter is leuk!

*zucht* Mintgroen en goud, wat een geweldige combinatie. Ik ben helemaal niet zo’n fan van goud, maar samen met mintgroen staat het super classy. Oh, en ik houd van mix & match nagels. Moet ik nodig weer eens maken.

Oranje en paars, tot mijn verrassing ook al zo’n goede combinatie. Ik was eigenlijk de nieuwe lakjes die ik had besteld aan het proberen en dit was het resultaat! Eindelijk eens een mooie paarse glitter <3

Deze foto doet geen recht aan de super sparkly blauwe glitters die ik draag. Prachtig blauw!

En dit draag ik nu op mijn nagels. Grasgroen met de meest glitterige glitternagellak ever! Orly Monster Mash fonkelt zelfs bijna in het donker! De grote glitters zijn holografisch, maar ze lijken niet op traditionele holografische glitters. Meer op van dat holografische papier dat ik als kind had. (En nu nog steeds heb, want het was altijd veel te mooi om in te knippen. Maar oke.) De hele fijne streepjesglitter die erin zit doet me denken aan de haren van een radio-actief monsterachtig beest dat in de rui is. Supercool!

Geef een reactie

