Day 24: inspired by a book

Ik ben vastberaden om de 31 Day Challenge succesvol af te ronden, dus hier is na lange tijd weer een nagellakpost! Deze keer dag 24, geïnspireerd door een boek.

Bij deze opdracht dacht ik meteen aan de Harry Potter boeken. Dus, ik lakte mijn nagels rood en tekende een mini littekentje in goud. Ik maakte foto’s, zette de foto’s op mijn computer, wilde beginnen met het schrijven van een post en toen was ik niet meer tevreden over mijn, toch wel heel erg simpele, Harry Potter nagels.

Intussen las ik het boek Bonita Avenue van Peter Buwalda. Heel mooi boek. Ik besloot daarom de cover van het boek als inspiratiebron te gebruiken.

Dit is de voorkant van de roman. Ik vond de vele tinten groen erg mooi combineren met het goud en wit. Dit heb ik dan ook terug laten komen op de nagels.


Ik maakte roosjes, omdat ik die al een tijdje niet had gemaakt. Dat is ook duidelijk te zien en het is ook de reden waarom de verschillende kleuren niet heel goed zichtbaar zijn. Verder hebben roosjes ook niet echt iets te maken met het boek, maar oké (;

Dit waren de kleuren die ik gebruikte:

H&M No Mambo Jambo, Catrice Amazonian Gold (met een dop die opeens heel plakkerig is geworden ):), Catrice Drama Queen en Essie Mojito Madness.

Op naar de volgende post, inspired by FASHION!

Geef een reactie

