Day 28: inspired by a flag

Frysk bloed, tsjoch op! 

Het is tijd voor nail art, geïnspireerd door een vlag. En welke vlag kan mij als oprjochte Fries nou meer inspireren dan de Fryske flagge? Hielendal neat. Ik bedoel maar. Hier is dus een kleine dosis pompeblêden.

20131027_134443a20131027_134231a20131027_134348a

Dit was wel een uitdaging voor mijn nog steeds vrij roestige nailarthandjes. De Friese vlaggetjes en de klomp (ja, het is een klomp) moest ik meerdere keren opnieuw doen, omdat ik niet tevreden was.

Naast de bekende ‘Friese hartjes’, de klomp en de Friese doorlopers (ook wel bekend als houtjes), heb ik op mijn duim nog een ander icoon voor Friesland afgebeeld: het Friese paard.

Voor deze nailart heb ik het volgende gebruikt:

  • Essie Nourish Me basecoat en Essence Quick Drying Topcoat
  • Hema nr. 11 (wit)
  • Essence Black Is Back (zwart)
  • Essence Bonnie (blauw)
  • Hema nr. 46 (rood)
  • Essence Sunshine 4ever (geel)
  • Essence Very Diva (bruin)
  • Etos striper (zwart)

Oant sjen!

2 Reacties op “Day 28: inspired by a flag

    • Dankjewel! En als je Friesland een bezoekje brengt, dan raad ik je zeker aan om een paar Friese steden (je weet wel, van de Elfstedentocht) te bezoeken. Sloten, Hindelopen en Stavoren zijn heel pittoresk (:

Geef een reactie

