Tag: guilty pleasures

Een tijdje geleden las ik de ‘Guilty pleasures tag’ van Aline op Paperboats.

Dat leek mij ook wel wat. Ik houd wel van lijstjes invullen, ook als ze gaan over mijn guilty pleasures. Here we go!

WALL-E

Film:

Ik houd van die ontzettend voorspelbare romcoms. Elke keer weer huilen bij het happy end. Ik denk trouwens dat Wall-E mijn lievelingsfilm is. Valt dat ook onder een guilty pleasure? Is dat niet eigenlijk een kinderfilm? Is het misschien raar dat ik de extended editions én de behind the scenes van alle Lord of the Rings films heb gekeken?

Serie:

Degrassi High. Ik heb deze Canadese high school serie een tijdje heel obsessief gekeken. Ik vind het leuk om te zien hoeveel typische puberdrama’s en -dilemma’s de schrijvers in één aflevering kunnen verwerken. Inmiddels heb ik al heel wat kennis opgedaan door de serie; zo weet ik dat ik een tienermoeder zijn erg zwaar is, dat sexting heel gevaarlijk is en dat mensen die aan Borderline lijden soms in een vlaag van verstandsverbijstering hun lijkwagen tegen een muur aan kunnen rijden en zo hun been breken. Ik zeg: kijken.

Muziek:

Ik heb natuurlijk een uiterst eclectische muzieksmaak, maar stiekem vind ik Taylor Swift soms ook best wel leuk (I knew you were trouble when you walked iiiin). En op muziek van Ke$ha kan ik ook niet stilzetten, hoewel ik haar zeurstem wel snel zat ben. De muziek van Big Time Rush vind ik trouwens ook leuk. Stiekem is de BTR-serie op Nickelodeon ook een favoriet van me, dus die past ook nog wel hierboven. WACHT. De onnozele YouTube liedjes van Parry Gripp! Met z’n allen: Baby monkey, baby monkey, backwards on a piiiig, baby monkey!

Snack:

Eh, ja. Ik ben gewoon een vreetzak. Dat is gewoon een feit. Daar kom ik openlijk voor uit. Ik schaam me niet voor de hoeveelheden voedsel die ik consumeer. Ik denk dat die mini gevulde koeken (ze heten eigenlijk picolientjes) van Albert Heijn mijn guilty pleasure food zijn. Echt, het is vreselijk. Als ik zo’n pakje met vijf koeken koop, dan moet dat pakje dezelfde dag nog leeg. Het liefst binnen een paar uur. En het allerergst is dat ik dan weer nieuwe moet kopen.

Activiteit:

Eten. Ik wil ook heel graag alles weten. Maar het allerergst is mijn neiging om te uitgebreid te praten. Ik houd namelijk ook heel erg van praten. Ik kan vaak niet stoppen met praten. Vooral voor Tim is dat erg zwaar, wanneer ik bijvoorbeeld het weekend bij mijn ouders heb doorgebracht en ik maandagochtend minutieus verslag uitbreng van mijn bezigheden dat weekend. Sorry Tim, ik ben heel vermoeiend.

2012-01-23-14-19-08

Absurde verzameling/belachelijke aankoop:

Haha, dat is een gemakkelijke: mijn exorbitante nagellakcollectie. Ik weet niet eens meer hoe het precies is begonnen, maar ik heb nu meer dan vierhonderd potjes nagellak. Het is volstrekt noodzakelijk dat ik zeven verschillende soorten mintgroen heb. They’re not the same, they’re similar! Maar ik kan me voorstellen dat de gemiddelde mens mijn collectie zwaar overdreven vindt.

Crush:

Ik heb een zwak voor Spencer Reid (Criminal Minds) a.k.a. Matthew Gray Gubler. Iehhh, hij is zo leuk. Oh, en toen ik laatst weer eens Ocean’s Eleven keek, concludeerde ik nogmaals dat George Clooney ook een leuke man is.

Ik wil ze allemaal!

Kleding:

Ik zou heel graag zo’n schattige, hippe en tegelijkertijd een beetje vreemde schapenonesie als mijn zusje Franka willen hebben. Daar zou ik dan de hele dag in rondlopen. Misschien zou ik er ook wel mee naar de Jumbo gaan op dinsdagavond, als ik opeens heel erg zin heb in pudding en snel tussen het reclameblok van NCIS naar de supermarkt ren en dus geen tijd heb om mijn superschattige onesie uit te doen.

Maar oké, zo’n onesie heb ik niet. Ik loop wel graag rond met een theemuts op mijn hoofd. Lekker warm. Dat is volgens mij een huistraditie, want Tim draagt ‘m ook graag. Maar ik houd het meest van felgekleurde sokken en sokken met dierenhoofden erop. Ik bedoel, ik kleed me natuurlijk ontzettend volwassen enzo, dus dan is het leuk als ik BAM! super non-conformistische sokken aanheb.

En daarmee zijn we aan het einde gekomen van deze (vast niet erg schokkende) tag! Ik moedig iedereen die dit leest aan om de tag over te nemen en zelf in te vullen (:

Geef een reactie

