Wat ik hopelijk in mijn schoentje vind

Sinterklaas is weer in het land! Sinterklaas is echt mijn favoriete feest van het jaar. Ik houd ervan om cadeaus te kopen, gedichten te verzinnen en vreemde surprises te maken. Soms koop ik al Sinterklaascadeaus voordat de pepernoten in de winkel liggen en verzin ik gedichten in mijn dromen. Overenthousiast? Misschien.

De afgelopen weken ben ik dan ook – geheel in Margjestijl – in winkel na winkel aan het speuren naar cadeaus en roep ik thuis om de zoveel tijd: “Oh, dat is een mooi Sinterklaascadeau-idee!”, om vervolgens snel mijn notitieboek te pakken en het te noteren.

En omdat ik weet dat het niet altijd even gemakkelijk is om pakjesinspiratie op te doen, heb ik hieronder een lijstje samengesteld van de dingen die ik graag uit zou willen pakken :D

weledadouchecremes1. Weleda Douchecremes (Citrus en Duindoorn zijn mijn favoriete geuren) en  2. Weleda Amandel Reinigsmelk. Ik houd van Weleda.

orlybonderinmoutthedoor3. Ik heb me erbij neergelegd dat mijn nagellak gewoon heel snel chipt, maar ik ben nog steeds nieuwsgierig naar deze basecoat van Orly, genaamd Bonder. Hij schijnt een beetje rubberachtig te zijn, voor een goede grip. Als mijn nagellak er goed door blijft zitten, ben ik zelfs bereid om het vieze kleurtje te negeren!

4. Nog meer nagellakgerelateerds: mijn zoektocht naar een goede, sneldrogende en niet indikkende topcoat is nog altijd gaande. Ik hoop dat deze Out The Door van INM mij komt verlossen van deze naargeestige queeste… (te dramatisch?)plant45. Mini cactusjes! Elke keer als ik bij de Ikea ben, moet ik mezelf (of eigenlijk: moet Tim me) er weer van overtuigen dat ik geen schattige cactusjes meer nodig heb. Maar ze zijn zo moeilijk te weerstaaaaannnn! En laten we eerlijk zijn: als ik er drie koop, gaat er meestal eentje dood, dus ik kan beter een flinke berg cactusjes hebben. Onfeilbare logica.

6. Het boek Kringloopgeluk van Ingrid van Willenswaard. Ik zag het gisteren toevallig liggen in een boekenwinkel en het leek zo’n leuk, vrolijk en creatief boek! Ik werd er helemaal blij van. (bron foto)

7. Nog meer boeken! Dit is 500 vlaaien & taartjes van Rebecca Baugniet. (Op één of andere manier vind ik die achternaam echt hilarisch. Het is net een soort foutgespelde deugniet, of zo! Anyway. Moving right along.) Ik heb al een paar boekjes uit deze serie (over cupcakes en cocktails) en die bevallen erg goed. Omdat ik tegenwoordig weer meer into het bakken van taarten dan cupcakes ben, denk ik dat ik hier veel eetplezier aan kan beleven.

8. De Soyscents van moeder van Serena van Beautylab vind ik heel lekker ruiken! Momenteel brand ik een soyscent die ruikt naar vanille koekjes, maar die is bijna op… Op de website zijn de kerstgeuren weer aan het assortiment toegevoegd en volgens mij zitten er zoveel lekkere geuren tussen! Ik kan niet eens kiezen. (bron foto)

9. Above the knuckle rings. So pretty! Een korte oriëntatie op Ebay liet me al bijna verdwalen in het enorme above-the-knuckle-ring-bos. Ik vind in ieder geval de zigzagringen, zoals hierboven, erg mooi.

Nou, dat is toch een flinke lijst geworden! En nu maar hopen dat ik geen zakjes zout krijg. (Daar was ik vroeger altijd heel erg bang voor.)

Snel! Vertel me dingen die jij graag voor Sinterklaas/Kerst wilt krijgen!

Geef een reactie

